BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

amacam dengan blog ni ? ^^

Thursday, January 13, 2011

knea marah --''

malang tol nseb aku ary niy ;( asyk knea marah jea . nan cikgu tuh pulak uh . bengang tol aku . tpy tapea . demi PMR aku sanggop ! *ayt ! ahaha xD nseb bek dea tak marah kuadd2 . klau tak buadd malu aku jea . huh ! tpy lps dea marah mmbe aku tnyea knpea . bek jugak deorng kn ? carring doe . tuh yg aku suke mmbe nan deorng . best gile . sumpah sayangg korng smpai mmpos ! back to the topic . aku smbong lhaa balek kje aku . msea tuh aku nga buadd krngn . cikgu tuh soh 1 class buadd . aku pon buadd ah . haa ! nak tao knpea aku knea marah ? aku tiru nyot punyea ayt . aku tiru bulat2 pulak tuh . mmg lhaa knea kn ? ahaha xD pdn muke aku ! tiru lgy . spea soh ? kt uma tana buadd ! HAHA . aku lupe gile doe nak buadd kje uh . lupe gile ! pas knea marah tuh aku buadd lhaa kje aku . *bkn aku da gtao kea ? --'' anyway , mase nak balek tuh modd aku okea lhaa balek . smpai2 jea kt uma knea marah nan kaka aku . pergghhhh ! tacing gile ah . tak reti saba tol dea tuh ! mood aku pon jdy balek ah . dari okea kpde KO ! aku nek ats masok bilik n tuka bju . tron balek ambik lappy . n then onl . ahahaha xD adea aku kesah ? mandi tak apea tak tros update blog . aku tak pkei apea da . tpy tapea lhaa kn knea marah . kite knea blaja dari kesilapan kite . kn ? kn ? kn ? bhaha . ayt power tuh ! jgn men2 ! hehehe , eh , sbna nyea aku lapa . nak mkn dlu ah . lgy pon niy jea yg aku nak cite . huhu . assalamualaikum ;)

bye bye ;DD